شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ نشست «حقوق شهروندی و آزادی سیاسی در چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب» عصر امروز در سالن سلمان فارسی مدرسه علمیه امام کاظم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه نشست «حقوق شهروندی و آزادی سیاسی در چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب» عصر امروز با حضور طلاب این مدرسه در سالن سلمان فارسی مدرسه علمیه امام کاظم برگزار شد.

در ابتدای این نشست کلیپی حاوی رویدادهای رخ داده از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون و دشمنانی ها و توطئه های استکبار جهانی در ایجاد فتنه های مختلف در کشور بود.

همچنین در این کلیپ گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سال های اخیر در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، فناوری، نظامی و موشکی و غیره به تصویر کشیده شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جوان آراسته در باب حقوق شهروندی و آزادی سیاسی در چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب به سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنانش بیان کرد: این ها ارزش های انقلاب است، آزادی وسیله است برای رسیدن به ارزش ها؛ یکی از وسیله های مهم اثبات حقانیت انقلاب و خون شهدا است و این اثبات حقانیت گاهی با همین مناظره ها به انجام می رسد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مطرح کرد: با بیان اینکه در این مناظره ها قبل از اینکه دیگران ما را تصحیح کنند، خودمان باید به تصحیح عقایدمان بپردازیم، اضافه کرد: یک وقتی افراد مغرض روحانیون را نقد می کنند که تکلیف روشن است، یک موقعی نیز افراد دلسوز نقدهایی را درباره روحانیون مطرح می کنند، باید میدان برای نقدهای صادقانه و دلسوزانه باز شود و این انقلاب ما را بیمه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین جوان آراسته یادآور شد: حفاظت از این اصول وظیفه ای بر دوش دولت ها بوده و آزادی هایی به رسمیت شناخته می شوند که در چارچوب موازین دینی و انقلاب اسلامی و صیانت از استقلال کشور باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha