پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: یکی از مسائلی که طلاب و اساتید حوزه باید نسبت به آن اهتمام ورزند، بیانیه گام دوم انقلاب است و در این زمینه تحقیق و پژوهش جامع و کاربردی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: تلاش همه مسئولین حوزه این است که طلابی در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنند.

وی اظهار کرد: طلاب در کنار تلاش برای کسب علم و معنویت از مسائلی که در جهان و پیرامون آن  اتفاق می افتد غافل نشوند و امروز رسالت طلاب این است که این بی تفاوتی نسبت به مسائل روز را از خود دور نمایند.

مدیر حوزه قزوین خاطرنشان کرد: طلاب حوزه های علمیه باید نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت کنند که اگر بی تفاوت باشیم جامعه نیز بی تفاوت خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که طلاب و اساتید حوزه باید نسبت به آن اهتمام ورزند، بیانیه گام دوم انقلاب است و در این زمینه تحقیق و پژوهش جامع و کاربردی انجام دهند.  

مدیر حوزه قزوین با تاکید بر اهمیت پژوهش در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: زیر بنای پژوهش، مطالعه مستمر است و طلاب علوم دینی باید در این عرصه نیز اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: تاثیر انجام فعالیت های مطالعاتی، پژوهشی و تحقیقاتی، در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، در تحقق اهداف انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: طلاب و اساتید حوزه علمیه باید با تشکیل انجمن ها و تشکل های منسجم و برگزاری جلسات منظم فعالیتهای ارزشمندی در این راستا داشته باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha