جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر /  دیدار مدیر حوزه علمیه استان همدان با خانواده و علمای برجسته، مردمی و انقلابی ملایر

حوزه/ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در سفر به ملایر، با حضور در منزل علما و روحانیون و خانواده های انقلابی این شهرستان، از خدمات و فعالیت های آنان، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری، عصر دوشنبه در سفر  به ملایر، با حضور در منزل علما و روحانیون و خانواده های انقلابی این شهرستان، از خدمات و فعالیت‌های آنان تقدیر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، ابتدا با حضور در منزل آیت الله سیدرضا فاضلیان، اقدامات این روحانی انقلابی و مبارز را ستود و با آرزوی سلامتی برای او، حضور علما در بین مردم را نعمتی از جانب خداوند دانست.

آیت الله فاضلیان نیز با ذکر خاطراتی از دوران انقلاب و دفاع مقدس، تاکید کرد: سفارش بنده به همه روحانیون و طلاب این است که هیچ گاه فراموش نکنند، این عالم صاحبی دارد و سربازی امام زمان(عج) را افتخاری بزرگ برای خود بدانند.

گفتنی است، آیت الله فاضلیان، از بزرگان و علمای قم که نزدیک به ۳۰ سال به عنوان امام جمعه ملایر به اقامه نماز پرداخته است، یکی از مبارزان و فعالان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، می باشد.

سپس آیت الله موسوی اصفهانی با حضور در آستان مقدس امام‌زاده عبدالله (ع) شهرستان ملایر، به همراه فرزند آیت الله میر شاه ولد بر مزار  این روحانی و عالم  برجسته، مردمی و انقلابی ملایر حاضر شد .

قابل ذکر است، آیت الله حاج سید محمد میرشاه ولد، به عنوان نخستین امام جمعه ملایر، میراث‌ دار مکتب مبارزات انقلابی در این شهرستان بود که از جایگاه والایی نزد مردم این خطه برخوردار است و در ۷۵ سال دوران زندگی خود پرچم پرافتخار توحید را در حد توان بر افراشت.

مدیر حوزه علمیه همدان، در سومین و آخرین دیدار، به منزل مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی از دیگر روحانیون مبارز و انقلابی ملایر که در عرصه مبارزات قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، یکی از چهره‌های شاخص ملایر بود، رفت.


لازم به ذکر است، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، در عین‌ گمنامی قریب‌ به بیست اجازه‌نامه از علما و مراجع طراز اول قم و نجف، همچون آقابزرگ طهرانی، امام‌خمینی، آیات مرعشی، گلپایگانی، اراکی، صافی و نوری را دارا بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha