جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام علی نژاد با اشاره به رونمایی از کتاب ۶ جلدی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، گفت: این مجموعه یک اثر علمی متقن تحلیلی نسبت به بیانیه گام دوم است.

حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انجام شد، اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب، منشور انقلاب اسلامی است که امیدواریم در مسیر تحقق دستورات مقام معظم رهبری ثابت قدم و استوار باقی بمانیم.

وی با اشاره به انتشارات بوستان کتاب، گفت: این مجموعه در سال‌های انقلاب، خدمات فرهنگی بسیاری ارائه کرده که هم‌اکنون در راستای گستره خدمات‌رسانی فرهنگی این مؤسسه، شعبه‌ای از فروشگاه این مجموعه را در منطقه کمپلوی اهواز راه‌اندازی کردیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، به مجموعه ۶ جلدی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: این مجموعه یک اثر علمی متقن تحلیلی نسبت به بیانیه گام دوم است که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی آن را در فروشگاه تازه تأسیس بوستان کتاب اهواز واقع در جنب مسجد موسی ابن جعفر منطقه کمپلو، خریداری کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha