جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۷_۲۲-۳۳-۲۸.jpg

حوزه/ نشست کمیته مشترک همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش، با حضور مسئولانی از هر دو نهاد، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش، با حضور مسئولانی از هر دو نهاد، در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه مدارس دانش‌آموزی، محل فعالیت روحانیون بوده و دانش آموزان باید با محور دین‌مداری تربیت شوند، گفت: بیشترین اثرگذاری در تربیت افراد جامعه را آموزش‌وپرورش بر عهده دارد که بحمدالله خلأ عدم حضور رسمی حوزه‌های علمیه در آموزش‌وپرورش با فعالیت کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش برطرف شد.

همچنین علیرضا رحیمی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش، در ادامه این نشست، اظهارداشت: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بر همکاری‌های دوجانبه تأکید داشته و میان این دو نهاد نیز برنامه ۵ سال همکاری تصویب شده است.

بر اساس این گزارش، کوروش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، در بخش دیگری از این نشست، با تأکید بر اینکه اقامه نماز جماعت باید در مدارس مورد توجه جدی گرفته شود، گفت: حضور در مراسمات مذهبی از قبیل نماز جماعت در پرورش عواطف دینی کودکان و نوجوانان بسیار مؤثر بوده و برپایی نماز در مدارس وظیفه‌ای خطیر و حساس است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

لازم به ذکر است، در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، به‌عنوان رئیس کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش در استان منصوب شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha