جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کوروش مودت ، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان

حوزه/ مودت گفت: هم‌اکنون رابطه بسیار خوبی میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه ایجاد شده که ماحصل آن در مدارس امین استان خوزستان با اقدامات برجسته‌شان قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کورش مودت، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش خوزستان و حوزه علمیه استان ارتباطات تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

وی افزود: بحمدالله نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان اشراف کاملی بر مسائل آموزشی و پرورشی داشته و این مسئله رابطه بسیار خوبی را میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه ایجاد کرده که ماحصل آن در مدارس امین استان خوزستان با اقدامات برجسته‌شان، قابل مشاهده است.   

مودت با تأکید بر اینکه اقامه نماز جماعت باید در مدارس مورد توجه جدی گرفته شود، گفت: حضور در مراسمات مذهبی از قبیل نماز جماعت در پرورش عواطف دینی کودکان و نوجوانان بسیار مؤثر بوده و برپایی نماز در مدارس وظیفه‌ای خطیر و حساس است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، در پایان اظهارداشت: از طریق همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اهداف تربیتی در مدارس محقق می‌شود و باید از این فرصت برای رسیدن به اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش در حوزه تربیتی استفاده شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha