پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سیف اللهی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مکتب شهید سلیمانی را در طول مکتب اسلام، اهل بیت(ع) و امام و رهبری دانست و گفت: تشییع پیکر این شهید بزرگوار نیز مکتب داری بود و نشان داد مقاومت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار رضا سیف اللهی، معاون هماهنگ کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و رفیق دیرین سردار سلیمانی، در مراسم بزرگداشت چهلمین روز آسمانی شدن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) دارالسیادة وشتان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که شرایط انقلاب در شرایط بسیار ویژه و سختی قرار دارد و در بالاترین سطح تلاطم است.

وی افزود: ایمان و استقامت، ایران اسلامی را بعد از ۴۱ سال توطئه دشمنان، به این مرحله رسانده که دشمن عاجز از کنترل و هدایت این کشور است و اگر از این گردنه سخت کنونی با ایمان و توکل به خداوند متعال و مقاومت عبور کنیم، مشمول نصرت الهی خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در اوج شرایط حساس انقلاب اسلامی، بیان داشت: کار شهید سلیمانی مخلصانه بود و خون این شهید بزرگوار جان تازه ای به انقلاب و مکتب مقاومت بخشید.

وی، مکتب شهید سلیمانی را در طول مکتب اسلام، اهل بیت(ع) و امام و رهبری برشمرد و گفت: تشییع جنازه این شهید بزرگوار نیز مکتب داری بود و نشان داد مقاومت ادامه دارد.

سیف اللهی، زندگی شهدا را به آیات قرآن و فرمایشات اهل بیت(ع) استناد داد و ارزش های جهاد در راه خدای منان، سیر جهاد اکبر و اصغر، فضیلت جهاد اکبر و علت درخشش ستارگانی چون سلیمانی ها را جهاد اکبر در زندگیشان بیان کرد که در قرآن نیز بشارتهای متعددی برای مجاهدان فی سبیل الله آورده شده است.

وی با بیان این که قلم عالم عاملی که خود را تزکیه نموده چون مجاهدساز است، افضل بر خون شهید است، گفت: طلبه باید از ابتدای حیات طیبه طلبگی به دنبال تذکیه نفس و مجاهدت اکبر در راه خدا و جانبازی در مسیر اراده حضرت حجت(ع) باشد تا قلمش و افعالش چنان خمینی عزیز سلیمانی ساز شود.

معاون هماهنگ کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان به نمونه هایی از عرفای جبهه که در این مکتب ساخته شدند اشاره کرد که علی رغم سن کم، یک‌شبه ره صد ساله پیمودند و ادامه داد: جوانان بدانند سلیمانی شدن دور از دسترس نیست.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha