شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بلک

حجت الاسلام بلک گفت: باید ظرفیت های فی مابین دفتر تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف جهت انجام کارهای مشترک با محوریت مسائل دینی و معرفتی تبیین و اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک، صبح امروز در آئین تفاهم همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به طرح مباحثی پیرامون مسائل فرهنگی در ابعاد پژوهشی و فاخر، ابراز کرد: ما با استفاده از ظرفیت خود و توجه به نیازهایی که در مجموعه ها داریم باید ظرفیتی که در مجموعه اوقاف به عنوان سرمایه ماندگار وجود دارد همانگونه که بی منت از سوی واقفان به مسائل دینی تقدیم شده به این مسائل هم اختصاص دهیم.
وی با اشاره به اینکه در این مدتی که باید کوتاهتر می‌شد لازم بود به یک سرفصل های مهمی برسیم که بتوانیم حرکتهای خود را در آن چارچوب تنظیم بکنیم، اظهار کرد: رفت و آمدهایی در جهت پیشبرد همه جانبه با کمک کارشناسان دفتر تبلیغات در محورهای مختلفی توانستیم انجام دهیم که ابتدا کارها را احصا کرده و نهایتا منتج به نتیجه خوب شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه های تفاهم شده را از ابتدای سال آینده پیش بینی می کنیم، تصریح کرد: یکی از حوزه های همکاری، نواحی اوقاف در اصفهان هستند که ناحیه ۱ و ۲ حجت الاسلام توسلی و حجت الاسلام بیدرام امکانات و حضورشان در صحنه کار باعث نقش آفرینی بیشتر می شود و ما تلاش خواهیم کرد برخی محورها را تبدیل به برنامه کنیم.
وی افزود: در سال آینده بعضی از برنامه ها را با همکاری دوجانبه جلو برده و به برنامه های تأثیرگذار مشترک تبدیل می کنیم.
حجت الاسلام بلک، فراز و نشیب احتمالی را در دو طرف اجتناب ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: این فراز و نشیب سبب می‌شود به یک روال برسیم، بر این اساس امیداوریم کاستی ها مانع انجام توافقات نشود.
وی ادامه داد: پیشنهاد من این است که نشست مختصر اجرایی در سطح معاونت های هر دو نهاد داشته باشیم تا مشخص شود چه کارهایی باید انجام شود و در مقابل زمان را از دست ندهیم و حداکثر برنامه های دارای اولویت در ۳ یا ۶ ماهه اول سال آینده مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha