پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احکام مصور نماز

حوزه/ مدیر اداره پاسخ به سؤالات دینی از تدوین و آماده‌سازی «احکام مصوّر نماز و روزه مسافر» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم حائری شیرازی عنوان کرد: «احکام مصوّر نماز و روزه مسافر» از سوی اداره پاسخ به سؤالات جامعه الزهرا علیهاالسلام تدوین و آماده ارائه به متقاضیان است.

مدیر اداره پاسخ به سؤالات دینی افزود: این مجموعه شامل پاسخ به پرسش‌های مختلف درباره موضوع نماز و روزه مسافر به صورت مصوّر است، از جمله به موضوعاتی چون کسی که شغلش سفر است (بعد از تحقیق کثیر السفر)، کسی که شغلش در سفر است، اعم از دانشجو، کارمند و غیره، وظیفه دانشجو در سفرهای تحصیلی و معنی و مفهوم سفر اول در کثیر السفر پاسخ داده شده است.

حائری شیرازی افزود: این مجموعه حاصل تلاش محققان و اساتید مجرب در بخش تحقیقات و استفتائات اداره پاسخ به سؤالات جامعه الزهرا علیهاالسلام است و طرّاحی آن توسط همکاران بخش سایت انجام شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر اداره پاسخ به سؤالات دینی، این اثر را در قالب جزوه و روزنامه به متقاضیان ارائه می‌کند، همچنین کاربران می‌توانند از نسخه پی‌دی‌اف این جزوه استفاده کنند.

مدیر اداره پاسخ به سؤالات دینی تصریح کرد: سایت اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://www.pasokhbesoalat.ir  فعال است، همچنین کانال این اداره در پیام‌رسان سروش به نشانی @pasokhbesoalat  راه‌اندازی شده که علاقه‌مندان با عضویت در این کانال می‌توانند از فتاوای مراجع عظام تقلید درباره مسائل شرعی مطلع شوند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha