جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: بر اساس تجربه میدانی که من دارم، این بیست‌وچهار ساعت آخر برای کارهای انتخاباتی خیلی مهم است؛ اگرچه در این ساعات، تبلیغات مجاز نیست، اما ارتباط، شبکه‌سازی، تماس و روشنگری انقلابی برای معرفی نماینده انقلابی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع طلاب و روحانیون، با بیان اینکه گاهی اوقات احساس می‌کنم ما نمی‌توانیم جواب خدا را در مقابل رهبر معظم انقلاب بدهیم، گفت: حضرت آقا می‌فرمایند؛ «انقلاب ادامه‌ دارد. اینکه بعضی‌ها این‌جور القا کنند، این‌جور بنویسند و بگویند که (خب انقلاب یک حادثه‌ای بود، تمام شد؛ برگردیم به زندگی عادی)، این خیانت به انقلاب است؛ انقلاب تمام نمی‌شود. انقلاب، هنجارهای گذشته را به هم می‌ریزد، هنجارهای جدیدی را در جامعه به وجود می‌آورد. حفظ این هنجارهای جدید، تداوم انقلاب است؛ و این‌ها سخت است، این‌ها کارهای مشکلی است».

وی ادامه داد و گفت: آیا ما در انتخابات توانسته‌ایم از هنجارهای انقلابی دفاع کنیم؟ من خیلی متأسف می‌شوم که بعضی وقت‌ها می‌بینم علما و طلاب ما هم گرفتار می‌شوند! چگونه؟ می‌رویم در زمین دشمن و با هنجارهای دشمن بازی می‌کنیم. خب این درست نیست!.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه، مثال بارزی از یک مدیر انقلابی است، تصریح کرد: منظور از دولت اسلامی، تشکیلات مدیریتی کشور است؛ چراکه ریشه بسیاری از این مشکلات کنونی ناشی از عدم نظارت صحیح، برنامه غلط، طرح و لوایح اشتباه و کارشناسی‌های غیر واقعی و غلط در همین مجلس فعلی شورای اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به ملاک‌های نماینده اصلح از نگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: پایبند به مبانی انقلاب و ارزش‌های انقلاب، متدین، امین، معتقد به عدالت اجتماعی، متنفر از فساد و معتقد به عزت جمهوری اسلامی، بخشی از ملاک‌های نماینده انقلابی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: هرکسی در این ایام به من گفت که تکلیف چیست؟ به او گفتم که حضور در انتخابات برای رأی به نماینده اصلح با توجه به شاخص‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری. محکم برو تکلیفت را عمل کن. بنده هم باید بروم به تکلیفم عمل کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی در پایان گفت: بر اساس تجربه میدانی که من دارم، این بیست‌وچهار ساعت آخر برای کارهای انتخاباتی خیلی مهم است؛ اگرچه در این ساعات پایانی، تبلیغات مجاز نیست، اما ارتباط، شبکه‌سازی، تماس و روشنگری انقلابی، برای معرفی نماینده انقلابی بسیار مهم است؛ من گاهی وقت‌ها دیده‌ام عده‌ای از جوانان انقلابی یک کار انقلابی در شهری انجام می‌دهند که سرنوشت کار را عوض کرده و به قول این ورزشکارها از آن گل‌های طلایی می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha