جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با بیان اینکه مجلس بی‌تفاوت در رأس امور نیست، گفت: نماینده‌ای انتخاب کنیم که برآمده از محرومین باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تأکید بر اینکه نباید به آن‌هایی که در پی تأمین منافع و رانت‌خواری‌ها هستند «رأی» داد، اظهار داشت: مجلس زمانی در رأس امور است که نمایندگان آن انقلابی و کارآمد باشند و آن‌هایی که کاری به دغدغه و مشکلات مردم ندارند، چگونه می‌توانند در رأس امور باشند!؟.

وی با بیان اینکه مردم باید شایسته‌سالاری کنند، گفت: قطعاً رویه و سبک‌ فکری و رفتاری نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این چند روز اخیر بر همگان عیان شده! آن‌هایی که سفره‌های آن‌چنانی پهن کرده و تبلیغات بسیار گسترده‌ای در فضای شهری و... انجام دادند، قطعاً نمی‌توانند حال و روز یک کارگر ساده روزمزدی را درک کند؛ پس این نامزد، نمی‌تواند نماینده و وکیل مردم رنج کشیده و مستضعف باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور با اشاره به وظایف روحانیت در آخرین ساعات مانده به شروع رأی‌گیری، تصریح کرد: وظیفه روحانیت دعوت مردم به حضور درصحنه انتخابات است؛ حضور پررنگ درصحنه انتخابات کمک به امنیت و جایگاه بین‌المللی کشور می‌کند که مردم با رأی شان زمینه‌ساز چنین کمکی هستند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: اگر بهبود اوضاع کنونی جامعه، رفع بیکاری و معضلاتی همچون گرانی و بی‌ثباتی بازار برای مردم مهم است، باید در انتخابات فردا شرکت کرده و به آن فردی رأی دهند که برخاسته از دل مردم و محرومین و حرف‌هایش رنگ و بوی انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha