پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمنان ملت ایران فردا، شکست دیگری را تجربه خواهند کرد، افزود: با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب، اما مردم با بصیرت کشورمان به دنیا نشان خواهند داد همواره پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری پنج شنبه شب در نشستی با جمعی از طلاب و روحانیان، بر حضور گسترده طلاب و روحانیان در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

وی با بیان این که انتخابات تجلی حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود بار دیگر با ولایت، نظام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

حجت الاسلام صالحی، حضور پر شور مردم در انتخابات را تجدید میثاق با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی در گام دوم انقلاب خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران به گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سبب برداشتن گام های مستحکم در گام دوم انقلاب خواهد شد، بیان داشت: مردم با بصیرت و انقلابی کشور با درک صحیح از شرایط امروز کشور و منطقه حماسه عظیم دیگری خلق خواهند کرد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی موجب تقویت عزت و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف خواهد شد، گفت: به طور حتم هر چه حضور مردم در پای صندوق های رأی بیشتر باشد، کشور به راحتی می تواند از مشکلات فعلی عبور کند.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران از حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رأی شگفت زده خواهند شد، بیان داشت: این حضور به طور حتم متفاوت تر از هر حضور دیگری خواهد بود.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمنان ملت ایران فردا، شکست دیگری را تجربه خواهند کرد، افزود: با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب، اما مردم با بصیرت کشورمان به دنیا نشان خواهند داد همواره پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برای کشور آبرو خواهد شد، ادامه داد: شکست دشمن در دوم اسفند ماه همانند تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتمی است.

وی با اشاره به این که آنچه امروز برای کشورمان اهمیت دارد حضور حداکثری مردم است، افزود: ملت بزرگ ایران فردا بار دیگر با حضور بی نظیر خود در پای صندوق های رأی در ساخت آینده ای بهتر برای کشور سهیم خواهند بود و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha