جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد مهدی حسینی همدانی

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز بیان داشت: انتخابات امروز خار چشم کسانی است که تلاش کردند حضور مردم کم‌رنگ و رونقی نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در محل شعبه ثابت شماره ۱۰۹ واقع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی سپس در سخنانی، بیان داشت: امیدواریم که این انتخابات هم مانند سایر انتخابات‌هایی که در سال‌های گذشته نماد وحدت ملی و مردم‌سالاری دینی بود، برگزار شود.

وی در ادامه اضافه افزود: انتخابات امروز خار چشم کسانی است که تلاش کردند حضور مردم کم‌رنگ و رونقی نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: این انتخابات هم برگ زرینی در تاریخ مردم سرافراز ایران اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در بخش دیگری از بیانات خود از همه‌کسانی که مقدمات برگزاری این انتخابات را در استان فراهم کردند، تشکر کرد و گفت: از دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظارتی، اجرایی و همه‌کسانی که از ماه‌ها قبل مقدمات این حماسه بزرگ را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: از کاندیداهای محترمی که برای گرم شدن تنور انتخابات در عرصه رقابت حاضر شدند نیز تشکر می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان به کاندیداها توصیه کرد: روز بعد از اتمام انتخابات و اعلام نتایج روز برادری، وحدت و مهربانی باشد و همه به نتیجه انتخابی که توسط مردم صورت گرفته پایبند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرناز IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    0 0
    حتما همین طوره