سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وحدت، انسجام و همدلی ملت را به رخ بدخواهان و دشمنان کشور می‌کشاند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد عابدینیه این شهر، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

آیت الله شاهچراغی پس از رأی دادن، با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق رای موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان است، اظهار داشت: انتخابات یک عمل خیر به شمار می‌رود چرا که اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کند و رای دهندگان برای مشارکت سیاسی تعجیل کنند و به پای صندوق رأی بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مردم استان سمنان در دوره‌های قبل انتخابات نشان دادند همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با مشارکت حداکثری، حماسه‌ای دیگر در دفتر انقلاب رقم بزنند.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند تا انتخابات امسال نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر و با مشارکت حداکثری باشد، افزود: مردم به هر داوطلبی که اصلح می‌دانند رای دهند و زمینه‌ ساز یأس و ناامیدی دشمن و خرسندی مقام معظم رهبری شوند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وحدت، انسجام و همدلی ملت را به رخ بدخواهان و دشمنان کشور می‌کشاند، خاطرنشان کرد: امسال دشمن طمع کرده تا حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ‌شورای اسلامی کمتر باشد ولی مردم با حضور پرشور تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان صالح بودن داوطلبان را تایید کرده و نشان می‌دهد صلاحیت دارند،  پس همه داوطلبان صالح هستند و مردم باید اصلح را تشخیص دهند، گفت: مردم انقلابی باید برای حفظ شان انقلاب در صحنه حساس و اساسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس‌شورای اسلامی حضور پرشور داشته باشند و رای دادن را به آخر وقت موکول نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha