پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مردم با لبیک به ندای رهبری با حضور در پای صندوق های رای، مشت محکمی را بر دهان دشمنان این آب و خاک خواهند زد و این پیام را به جهان مخابره خواهند کرد که راه ما همان راه شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان، هنگام انداختن رأی خود در صندوق انتخابات، با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب فرد اصلح، گفت: امیدواریم نتیجه این انتخابات، مجلسی قوی و با اراده که تمام توانش را برای حل مشکلات مردم قرار دهد، باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش مردم، ابراز داشت: اگر در برابر آمریکا توانستیم با زدن موشک به پایگاه عین الاسد انتقام خون سردار شهید سلیمانی را بگیریم، به دلیل حضور چشمگیر مردم در تشییع جنازه این فرمانده اسلام بود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: امروز نیز مردم با لبیک به ندای رهبری با حضور در پای صندوق های رای، مشت محکمی را بر دهان دشمنان این آب و خاک خواهند زد و این پیام را به جهان مخابره خواهند کرد که راه ما همان راه شهید سلیمانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha