جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هادی عباسی خراسانی

حوزه/ استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم بر لزوم حمایت بیش از پیش مجموعه مدیریتی حوزه از طلاب و فضلای مستعد و جوان تأکید کرد.

آیت الله هادی عباسی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: هر چند که هنر بزرگ یک استاد و مدرس، کشف و شناسایی استعداد شاگردان است اما به هر حال مجموعه مدیریت حوزه باید ساز و کار مناسبی به منظور حمایت از نخبگان و افراد مستعد تدارک ببیند تا انشاالله در آینده شاهد شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر این ظرفیت های ارزشمند در حوزه باشیم.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های مدیران حوزه در این جهت افزود: البته باید توجه داشت نخبگان و مستعدین صرفاً منحصر به عرصه های علمی و آموزشی نیستند بلکه در زمینه های پژوهشی، تبلیغی، هنری و فرهنگی نیز ما به لطف الهی افراد شایسته و مستعدی در حوزه به ویژه در بین بدنه طلاب جوان داریم که اگر از این ها به خوبی حمایت شود، برکات و دستاوردهای آنان نصیب حوزه های علمیه و به تبع آن کلیت جامعه اسلامی می شود.

این استاد حوزه با بیان این که دغدغه معیشت طلاب امروز به یک دغدغه بسیار جدی تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر می بایست در کنار بحث شناسایی و کشف استعدادها، به منظور رفع مشکلات طلاب جوان و خوش فکر و مستعد و البته همه طلاب حوزه به خصوص در زمینه مسایل معیشتی تلاش کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha