جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه اسلامی مارکهام عاملان خرابکاری در مسجد را بخشیدند

حوزه/ درحالی که پلیس تصاویر ۴ مظنون در رابطه با خسارت به اموال مسجد جامعه اسلامی مارکهام در انتاریوی کانادا را منتشر کرده، این نهاد با انتشار بیانیه ای گفت که پاسخ ما به آن ها عشق و آغوش باز خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از voiceonline، اعضای جامعه اسلامی مارکهام در انتاریوی کانادا، عاملان خرابکاری در محوطه مسجد را بخشیدند.

در حالی که پلیس منطقه ای انتاریو تصاویری از چهار مظنون در رابطه با خسارت به املاک مسجد جامعه اسلامی مارکهام را که در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۰ حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد  منتشر کرد ، اعضای جامعه اسلامی با مراجعه به مظنونین پاسخ داده اند: پاسخ ما همیشه به چنین واقعه ای عشق و آغوش باز خواهد بود.

گفته می شود مظنونین که به نظرمی رسد پوست تیره، مو های کوتاه داشته و ۱۸-۲۵ سال باشند به ساحت مسجد بی حرمتی کرده و اشیای مختلفی را به سمت ساختمان پرتاب کرده اند. آنها که یک اتومبیل هوندا آکورد نقره ای مدل قدیمی در ضلع شمال شرقی مسجد پارک کرده بودند از محل گریختند.

روز دوشنبه جامعه اسلامی مارکهام بیانیه زیر را صادر کرد: همانطور که اخیرا در رسانه ها گزارش شده است خساراتی به مسجد ما وارد آمده است. ما به وقایع خرابکاری اخیر با درهای باز و قلب های باز پاسخ خواهیم داد.

این نهاد افزود: ما همچنین از تلاش های همسایگان، جوامع و دستانی که برای تحقق همبستگی ایستادگی کردند تشکر می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما با پلیس همکاری کرده ایم و می دانیم که تحقیقات با جدیت پیش رفته است. ما می دانیم که تعدادی از مظنونین تحت تحقیق هستند. در این زمان، در حالی که ما احترام می گذاریم و از جامعه می خواهیم که به یکپارچگی تحقیقات احترام بگذارند ، می توان گفت که پاسخ ما به این ماجرا همیشه عشق و آغوش باز خواهد بود. اسلام به ما می آموزد که رحمت و بخشش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهداف ما همیشه این خواهد بود که از طریق نگاه های  توانبخشی، به تغییر در رفتار بازداشت شدگان امیدوار باشیم. ما هیچ علاقه ای نداریم که مجازاتهای تنبیهی برای مهاجمین محقق شود و دوست داریم آن ها به مسیر بهتری برگردانده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha