جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیلاب خوزستان / سیل خوزستان

حوزه/ امام جمعه اندیکا با بیان اینکه روستاهای اندیکا نیاز به مساعدت و نگاه ویژه مسئولان دارند، گفت: مردم اندیکا، چندین سال است که با مشکلاتی همچون قطع شدن مسیرهای ارتباطی، دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ البته می‌شود با احداث یک پل، از مسدود شدن راه‌های ارتباطی جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام سید علی اکبر موسوی، امام جمعه اندیکا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به بارندگی‌های شدید در این شهرستان و مسدود شدن راه‌های ارتباطی ۱۶ روستا، اظهارداشت: براثر بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته و طغیان رودخانه فصلی دره شیرون راه ارتباطی ۱۶ روستا مسدود شده و امکان تردد برای ساکنان میسر نیست.

وی با بیان اینکه هرساله در فصل بارندگی‌ها، راه ارتباطی تعداد زیادی از روستاها قطع می‌شود، گفت: در بارندگی‌های فصلی رودخانه‌هایی که در مسیر روستاها هستند، جریان پیدا کرده و با استمرار و شدت بارندگی، طغیان می‌کنند که این عامل سبب مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستاها با یکدیگر می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه مردم اندیکا، چندین سال است که با این قبیل مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: می‌شود با احداث یک پل، از مسدود شدن راه‌های ارتباطی جلوگیری کرد؛ کما اینکه چندی پیش با احداث پل روستای چلو از مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۲۰ الی ۳۰ روستا، جلوگیری شد.

امام جمعه اندیکا، در پایان راه‌حل مشکل قطع شدن مسیرهای ارتباطی بین روستایی را نگاه ویژه مسئولان و تأمین اعتبار برای ساخت جاده و پل‌های ارتباطی دانست و تأکید کرد: می‌شود با تأمین یک اعتبار مناسب، مشکل جمعیت زیادی از روستانشینان را حل کرد؛ منتها این اقدام نیازمند نگاه و عزم ملی مسئولان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha