جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه همدستی جریان غربگرا با آمدنیوز آشکار شد، گفت: اعترافات روح الله زَم، مدیر «آمدنیوز» از همکاری جریان غربگرا در داخل کشور پرده برداشت.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه دستگیری مدیر کانال ضدانقلابی «آمدنیوز» از اقدامات جسورانه پاسداران امام زمان(عج) بود، اظهار داشت: حقیقتا عنایت الهی بود که عنصری خودفروخته و جاسوس شیطان بزرگ، پس از سالها خیانت به نظام اسلامی در دام اطلاعاتی فرزندان این آب و خاک قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه بیان کرد: این عنصر خودفروخته از کوچکترین خیانت به کشور دریغ نکرد، تا جایی که اعلام زمان و مکان عملیات‌های جبهه مقاومت علیه داعش، و بصورت ویژه ترددهای شهید حاج قاسم سلیمانی هم جزء ماموریت او بوده است.

وی ادامه داد: با تمسک به کلام گهربار امیرالمومنین(ع) که فرمودند: الخِیانَةُ، رأسُ النِّفاقِ خیانت، در رأس نفاق است. مدیر «کانال آمد نیوز» از سرنوشت برخی اصلاحطلبان! فراری که سرانجام کارشان به خیانت به نظام اسلامی انجامید، درس عبرت نگرفت که این خود نشان از نفاق درونی اوست.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: قصه «روح‌الله زم» متفاوت از دیگر جیره خواران و وطن فروشان در ۴۰ سال گذشته است. با این تفاوت که برخی از افراد معلوم الحال در داخل با ارتباط و دادن گرا به او پایه ها و ارکان نظام اسلامی را با انتشار دروغ‌های راست نما مورد حمله قرار می داد.

وی در ادامه اظهار کرد: «کانال آمدنیوز» سعی می‌کرد با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، اعتماد عمومی را از بین ببرد و بی دلیل نیست دستگیری او موجبات رعب و وحشت و دستپاچگی برخی جریانات و افراد مرتبط با او را فراهم آورده است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه بیان کرد: باید از مدیران برخی از روزنامه های زنجیره ای پرسید مگر کانال «آمدنیوز» در فضای مجازی، از کدام خیانت در حق نظام اسلامی و مردم انقلابی غفلت کرد که نشریات زنجیره‌ای آن را بیان نکرده اند.

وی ادامه داد: آنها که در سال ۷۸ و چه در سال ۸۸، نقش توپخانه رسانه ای  و آتش ‌بیاران مهم تحریک به فتنه و آشوب و ایجاد تردید و بی‌اعتمادی در اذهان عموم ایفا کردند، کمتر از خیانت های مدیر «کانال آمد نیوز» مرتکب نشده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه همدستی جریان غربگرا با آمدنیوز آشکار است، ادامه داد: اعترافات روح الله زَم، مدیر کانال ضد انقلابی «آمدنیوز» از همکاری جریان غربگرا در داخل کشور پرده برداشت.

وی یادآور شد: در واقع تفکرات ضد انقلابی روح الله زَم در دامن جریان غربگرا و و دلدادگان به مذاکره با آمریکا متولد و پرورش یافته است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: برخی روزنامه ها در تشویش اذهان عمومی در حوادث مختلف و اخیراً دروغ پراکنی یکی از خبرگزاری ها در خصوص ورود «ویروس کرونا» از طریق طلاب چینی به کشور که از طرف مدیر حوزه های علمیه مورد تکذیب قرار گرفت، حائز اهمیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha