جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی با اشاره به این که لیله الرغائب شب دلدادگی و بندگی پروردگار متعال است، گفت: از اعمال این شب سوره قدر و توحید است که این سوره ها یعنی ولایت‌ و توحید که در واقع ظاهر و باطن یک حقیقت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آستانه لیلة الرغائب ضمن عرض تبریک حلول ماه رجب این ماه را ماه خدا، توحید و بندگی پروردگار متعال خوانده و گفت: بیشترین اذکار در ماه رجب ذکر شریف لا اله الا الله و تکثیر در قرائت سوره توحید است، پیام این دو ذکر، رنگ و یاد و بوی خدا دادن است.

وی با اشاره به فضائل اولین شب جمعه ماه رجب، این شب را از اعیاد بزرگ الهی دانسته و ادامه داد: این شب، شب توحید است و وجود مقدس امام عصر هم مظهر توحید و اتصال همه به ذات اقدس الهی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، لیله الرغائب را شب دلدادگی و بندگی پروردگار متعال خواند، از اعمال این شب اشاره به سوره قدر و توحید داشته و گفت: سوره قدر و سوره توحید یعنی ولایت‌وتوحید، که در واقع ظاهر و باطن یک حقیقت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در آخر بر استفاده از روزه‌های ماه رجب، پیوند با ولایت، پیوند با ذات اقدس الله، تقویت دلدادگی و بندگی پروردگار متعال تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha