جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سلیمی

حوزه/ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کرونا هراسی رسانه های غربی در رابطه با ایران و با هدف برهم زدن آرامش روانی مردم ما، شدت و غلظت بسیار بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حالی که بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی هم اکنون بیش از چهل کشور دنیا، کمابیش درگیر ویروس کرونا شده اند اما شاهد هستیم که رسانه های غربی با جهت گیری های خاصی و با هدف برهم زدن آرامش فکری و روانی مردم ایران نسبت به شیوع این ویروس، عملیات رسانه ای انجام می دهند.

وی افزود: از این منظر متأسفانه ضریب انتشار اخبار کرونا در ایران و چین بالاتر از سایر کشورهاست و به همین دلیل رسانه‌های غربی تمرکز ویژه‌ای در این باره داشته اند.

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر لزوم تقویت همدلی و همکاری مطلوب میان مردم و مسئولان برای شکست دادن این بیماری گفت: ما باید ضمن جدی گرفتن این موضوع و اتخاذ تدابیر بهتر و کارآمدتر، مراقب باشیم که ویروس ترس و نااُمیدی در جامعه منتشر نشود چرا که این ویروس به مراتب خطرناک تر از خود ویروس کرونا است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha