چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 888521
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کرونا

حوزه/ ماجرای این روزهای قم و ویروس پر سر و صدای کرونا ماجرایی مشکوک است که خبر از توطئه ای سازمان یافته نه فقط علیه نظام جمهوری اسلامی بلکه علیه کیان تشیع و حوزه های علمیه می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، ویروس جدید و استکبار ساخته کرونا در ابتدا رقیب بزرگ اقتصادی غرب یعنی چین را نشانه گرفت و اکنون پس از اینکه ضربه های اساسی خود را به اقتصاد و اعتبار چین وارد کرده به سوی کشورهای دیگر گسیل شده و در این میان، ایران محور تمرکز رسانه ای بدخواهان شده تا بهره های سیاسی کرونا را نصیب نظام سلطه کند.

جنگ همه جانبه ای که از یک طرف حمله بیولوژیک، که شروع آن هم از عاصمه جهان تشیع یعنی شهر مقدس قم است و از طرف دیگر هجمه رسانه ای سنگین در راستای بر هم زدن آرامش روانی مردم عزیز ایران و نیز مخدوش کردن چهره شهر مقدس قم و طلاب فداکار حوزه های علمیه همه حکایت از انتقامی ناجوانمردانه از مردم ایران و همه مقدسات آنها دارد.

به نظر می رسد در این شرایط بیش از هر چیز شایعات و اخبار بی سند روح و روان ملت را می آزارد که بهترین راه مراجعه به نهادهای رسمی است که متخصص و متکفل عرصه بهداشت جامعه هستند یعنی همان نهادی که امروز مورد هجمه رسانه های رسمی و غیر رسمی نظام سلطه قرار گرفته است.

توانمندی و کارآمدی سیستم بهداشت و درمان و پزشکی ایران در کنترل بیماری های متنوع و خطرناک در طول این سال ها که خبر از کنترل شیوع ویروس کرونا در روزهای آتی می دهد به عنوان برگ برنده ای در مدیریت بحران های زیستی است، که مورد توجه نظام سلطه قرار گرفته است، از این رو با پروژه هایی نظیر هراس افکنی و تخریب چهره جامعه پزشکی کشور در صدد تغییر اذهان عمومی می باشند، ورود مستقیم سران دولت های متخاصم و مخالف جمهوری اسلامی حاکی از آغاز پروژه جدید و جنگ روانی فراگیر است، لذا حمایت از جامعه بهداشتی و درمانی کشور و امید بخشی مداوم به جامعه نقش به سزایی در مهار قطعی این بیماری در هفته های آتی دارد.

در این روزها در کنار تمهیدات بهداشتی و درمانی از توسل به ذات مقدس پروردگار که شفا دهنده اصلی همه بیماری ها و خنثی کننده همیشگی توطئه دشمنان است نیز غافل نشویم.

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha