پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرکشی روحانیون از بیماران کرونایی بیمارستان فرقانی قم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: اقدام روحانیون در کمک به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان فرقانی قم در وانفسای جنگ روانی همه جانبه بد خواهان علیه ملت ایران، نشان داد که روحانیت انقلابی در همه صحنه های سخت کنار مردم ایستاده و حاضر است برای آرامش و سلامتی مردم هزینه بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به سرکشی اخیر برخی از روحانیون جوان انقلابی از مبتلایان به بیماری کرونا در بیمارستان فرقانی قم اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام بسیار خوب، به وقت و موثر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم اقدامی انسانی و اسلامی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: اقدام روحانیون در کمک به  بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان فرقانی قم در وانفسای جنگ روانی همه جانبه بد خواهان علیه ملت ایران، نشان داد که روحانیت انقلابی در همه صحنه های سخت کنار مردم ایستاده و حاضر است برای آرامش و سلامتی مردم هزینه بدهد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: در شرایط دشوار کنونی نیز که دشمن با حمله بیولوژیک خود فضای روانی جامعه را نیز مورد هجمه قرار داده حضور برخی از اعضای انجمن اساتید انقلابی در بیمارستانی که محل بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا بود نقطه امیدی برای پزشکان و پرستاران و نیز بیماران مبتلا بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha