جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طرح «پاکیزه سازی مسجد» در پونتایاناک اندونزی

حوزه/ در حالی که مسجد جامع سلطان شریف عبدالرحمان، یکی از جاذبه های گردشگری شهر پونتایاناک در اندونزی می باشد، طرح «پاکیزه سازی مسجد» در راستای اهمیت به این ارزش تاریخی انجام شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از pontianak، پروژه تبلیغی اجتماعی «پاکیزه سازی مسجد» روز گذشته، ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ در یکی از هتل های شهر پونتیاناک در استان کالیمانتان غربی اندونزی برگزار گردید.

تیم هتل نئو در پونتیاناک ، طرح پاکیزه سازی مسجد جامع سلطان شریف عبدالرحمان (بنیانگذار این شهر) را برگزار کردند. این طرح در قالب یک مسئولیت خدمات رسانی اجتماعی به طور ماهانه برگزار می گردد. و این بار مسجد جامع شریف عبدالرحمان محور این فعالیت بود.

 مدیر فروش هتل درباره اهمیت طرح پاکیزه سازی مسجد گفت: پیشگام این برنامه برای نخستین بار اندانگ راوینا، یکی از بانوان شهری مرتبط با هتل بوده است. هدف طرح تمیز کردن مسجد، رنگ آمیزی، ترمیم در صورت نیاز و کمک رسانی به برخی مساجد، نمازخانه ها، مدارس اسلامی و مکتب ها است.

به گفته وی در ماه سوم این فعالیت در مسجد جامع سلطان شریف عبدالرحمان برگزار می شود که یکی از نمادهای گردشگری مهم شهر پونتیاناک است و از ارزش تاریخی بسیار بالایی برخودار می باشد.

وی افزود این فعالیت با هدف آگاهی رسانی در روند اجتماعی، پاکیزگی و مراقبت از چیزهایی است که معنویت و روحیه ما را تحت تاثیر قرار می دهند.

 او خاطرنشان کرد که همه مردم به محیط زیست شان بیشتر اهمیت بدهند و در پاکیزه سازی مراکز دینی کوشا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha