جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ نماینده منتخب مردم شهر همدان در مجلس یازدهم گفت: وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این است که با شناسایی خلأهای قانونی، در جهت تسهیل امور مردم گام بردارند و در بعد نظارتی هم باید منافذ و بسترهای سوء استفاده از بیت المال را رصد و نسبت به هدررفت آن اقدام لازم و کافی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده منتخب مردم شهر همدان در مجلس یازدهم، بعد از ظهر امروز در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رأی، اظهار کرد: وظیفه ذاتی ما به عنوان نماینده مردم که عضو نهاد تقنینی و نظارتی هستیم، مشخص و معلوم است و لذا تمام تلاش خود را در جهت برطرف نمودن مشکلات مردم به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این است که با شناسایی خلأهای قانونی، در جهت تسهیل امور مردم گام بردارند و در بعد نظارتی هم باید منافذ و بسترهای سوء استفاده از بیت المال را رصد و نسبت به هدر رفت آن اقدام لازم و کافی صورت گیرد.

حجت الاسلام فلاحی با تأکید بر اینکه باید مشکلات موجود در حوزه های علمیه را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: از آنجایی که رسالت عظیم این نهاد و تأثیر فرهنگ سازی این قشر بر روند فرهنگ، سلامت و امنیت اخلاقی جامعه بر کسی پوشیده نیست، بنابراین تلاش در جهت رفع مشکلات حوزه، یکی از دغدغه های اصلی بنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه حوزه های خواهران دارای ظرفیت بالایی در زمینه های پژوهشی هستند، ابراز داشت: حوزه خواهران در تولید نرم افزار علمی و قانونگذاری می تواند نقش بسزایی را ایفا کند و لذا آمادگی در جهت رفع موانع قانونی موجود و ایجاد بسترهای لازم برای رشد و تعامل، وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha