پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با آیت‌الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی گفتند:لازم میدانم ازمجاهدت های شبانه روزی پزشکان وپرستاران وکادربیمارستانها که طبق بعضی ازگزارش هاحتی به منزل نمیروند ومشغول خدمت هستندتشکرکنم که قطعا عندالله مأجورمی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی  از خدمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران تشکر کردند و همگان را به رعایت دستورات پزشکان توصیه کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جریان پیش آمده ازبیماری کرونا و درگذشت عده ای از عزیزان و ابتلاء عده دیگری ازهموطنان ما موجب ناراحتی است که همه به درگاه خدای سبحان پناه می بریم و از ذات اقدسش میخواهیم نظرلطف وعنایت همیشگی خودرابرمومنین مستدام بدارد.

بی شک رعایت نکات بهداشتی و آن چراکه متخصصین مربوط به امرپزشکی بیان می دارند برهمگان لازم است و بارعایت این امور و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام وقرائت قرآن کریم و ادعیه ان شاءالله همگان ازاین امتحان وابتلاء سربلندبیرون بیایم.

لازم میدانم ازمجاهدت های شبانه روزی پزشکان وپرستاران وکادربیمارستانها که طبق بعضی ازگزارش هاحتی به منزل نمیروند ومشغول خدمت هستندتشکرکنم که قطعا عندالله مأجورمی باشند.

اینجانب بعنوان طلبه ای ازطلاب حوزه علمیه قم شفاء عاجل همه بیماران وتوفیق همه خدمتگزاران را ازخداوندمتعال خواهانم

حسین نوری همدانی

حوزه مقدسه قم

دهم اسفندماه یکهزاروسیصدونودوهشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha