جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی - استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی ضمن تأکید بر عدم توجه مردم به شایعات، بر لزوم رعایت بهداشت فردی تأکید کرد و گفت: از همه مردم خوزستان می‌خواهم در هفته جاری و آینده که هفته‌های حیاتی و سرنوشت سازی برای کنترل این ویروس در استان است، جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشده و توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، با بیان اینکه کشور ما در معرض امتحان دیگری قرار گرفته، اظهارداشت: با گذشت چندین روز از شیوع ویروس کرونا متأسفانه سلامتی جمعی از هم‌وطنان ما در نقاط مختلف کشور به خطر افتاده است و این ویروس خوزستانی‌ها را نیز تهدید می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مردم با هوشیاری کامل، فقط به اخبار و اطلاعیه‌های مراجع رسمی توجه کنند، گفت: امروز در معرض آزمون سختی قرار گرفته‌ایم که لازم است در این برهه حساس، ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات، با هوشیاری کامل فقط به اخبار و اطلاعیه‌های مراجع رسمی توجه کنند.

شریعتی، غلبه بر کرونا را نیازمند عزم همگانی دانست و تصریح کرد: قطعاً چیره شدن بر این دشمن سرسخت نیازمند عزم همگانی و همت عالی است.

استاندار خوزستان، با اشاره به وقایع و حوادث پیش آمده در سال‌های گذشته، گفت: اطمینان دارم که مردم هوشمند و با اراده خوزستان همان‌گونه که در صحنه‌های مختلف در مبارزه با دشمن در هشت سال دوران دفاع مقدس، مقابله با حوادث طبیعی همچون ریز گردها و سیلاب سربلند بیرون آمدند، امروز نیز با روحیه قوی و موقعیت‌شناسی بی‌نظیر این ویروس شوم را نیز شکست خواهند داد.

وی خطاب به مردم خوزستان، اظهارداشت: بنده به‌عنوان استاندار خوزستان به شما اطمینان می‌دهم که از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در کنار شما مردم خواهیم بود و با عزم و حمیت همیشگی همه با هم به مبارزه با این پدیده نامیمون به پا خیزیم.

شریعتی، با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متولیان حوزه سلامت، بهداشت و درمان استان، عنوان کرد: اکنون مقابله با شیوع ویروس کرونا عرصه جهادی دیگر بوده و بنده به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان، ایثار و تلاش‌های شما را در خط مقدم این بیماری ستایش می‌کنم.

استاندار خوزستان، بر لزوم استمرار ضدعفونی اماکن عمومی از سوی دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و گفت: از همه مردم خوزستان می‌خواهم در هفته جاری و آینده که هفته‌های حیاتی و سرنوشت سازی برای کنترل این ویروس در استان است، جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشده و توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی را رعایت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه محدودیت‌های اعلام شده به صورت موقتی بوده و پس از عبور از بحران، شرایط به حالت عادی خود باز خواهد گشت، اظهارداشت: از همه مردم و شهروندان محترم می‌خواهم که به محدودیت‌های اعلام شده از سوی مراجع ذی‌صلاح مبنی بر عدم شرکت در اماکن ورزشی، فرهنگی و مذهبی توجه کنند تا إن‌شاءالله از بحران پیش رو عبور و به استقبال بهار خوزستان رویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha