جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی در جریان بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: قول داده‌ایم در حد توان و بضاعت در مباحث فرق ضاله همچون جریان سلفی‌گری که استان ما در این زمینه تهدید می‌شود، شما را یاری و کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جریان بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: بحمدالله اقدامات خوب و مؤثری در مدت ریاست آقای نبی‌زاده در مجموعه تبلیغات اسلامی خوزستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات مؤثری در زمینه فعالیت‌های بنیادین و زیرساختی برای توسعه فرهنگ ائمه اطهار(ع)، توسعه انسانی و انس با قرآن و سیره ائمه هدی(ع) در مناطق حاشیه‌ای صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

شریعتی، با تقدیر از گسترش دفاتر شهری سازمان تبلیغات، در سطح استان، گفت: خوشبختانه در این مدت حوزه نمایندگی‌های اداره کل در شهرهای مختلف استان گسترش داده‌ شده که به همه شما خدا قوت می‌گویم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برنامه‌های تأثیرگذاری برای مساجد با محوریت امام محله انجام شده و فعالیت‌های دیگری در مدارس صدرا و امین صورت می‌گیرد که بسیار گسترده و ارزشمند است.

وی افزود: پیش از این بعضاً از هیئات مذهبی، گروه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی فقط در مناسبت‌ها استفاده می‌شد، اما اکنون برنامه‌های سالانه محوری را ترتیب می‌دهند و کارها را با جدیت پیش می‌برند.

استاندار خوزستان گفت: وظیفه ما کمک و پشتیبانی از این اداره کل در زمینه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و ساختمان‌ها است تا بتوانیم اثربخشی بیشتری را برای این مجموعه ایجاد کنیم.

شریعتی در پایان اظهار داشت: قول داده‌ایم در حد توان و بضاعت در مباحث فرق ضاله همچون جریان سلفی‌گری که استان ما در این زمینه تهدید می‌شود، شما را یاری و کمک کنیم تا با همه توان از سنت ائمه هدی(ع) صیانت و حفاظت کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha