دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمال خلیلیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خلیلیان که چند روز پیش از دنیا رفت به علت بیماری دستگاه تنفسی بوده که به اشتباه علت آن ویروس کرونا بیان شده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اعلام کرد:حجت الاسلام والمسلمین جمال خلیلیان از اعضای هیئت علمی گروه اقتصاد این موسسه آموزشی و پژوهشی که چند روز پیش از دنیا رفت به علت بیماری دستگاه تنفسی بوده که برخی رسانه ها به اشتباه علت آن را ویروس کرونا بیان  کرده بودند.

پیکر این استاد اقتصاد حوزه تحویل خانواده وی شد و طی مراسمی و با حضور اعضای خانواده و اقوام در قطعه علما در بهشت معصومیه قم به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به خانواده این مرحوم

انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت شادروان مرحوم حجت الاسلام آقای دکتر خلیلیان (طاب ثراه) مایه تاثر و اندوه شد، آن فقید سعید از فضلا و استادان اقتصاد اسلامی در حوزه و موسسه امام خمینی( قدس سره)  و  دارای شخصیتی متدین و کوشا و پارسا و متواضع و اخلاقی بودند و غریبانه به لقاء الله شتافتند،  ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم و فرزندان ارجمند  و بازماندگان و دوستان و شاگردان و علاقمندان آن عزیز، علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    اجله دیگه همه ما خواهیم رفت.
  • ن IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 0
    سلام. خدا انسان را ببخشد. خبری را بدون اطلاع می زند. تعدادی زیادی خبرگزاری به استنادش خبر می زنند . و بعد اصلاحیه می زنند . سوال من از شما این است آیا دیده اید دیگران هم اصلاحیه بزنند؟ چقدر در این دنیا حرف زدن راحت است و در آن دنیا...
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    روح تمامی اموات شاد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد