پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه کرج

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، تبلیغات کم‌خرج برخی از کاندیداهای منتخب در انتخابات مجلس یازدهم را حاوی یک پیام آشکار و واضح دانست و گفت: مردم از تجملات، ولخرجی و اسراف برخی از مسئولان خسته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  کرج، علی حدادی، نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه کرج در این دیدار ضمن تبریک به نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی، حضور پرشکوه مردم در انتخابات علی رغم تبلیغات سوء شبکه‌های معاند را نعمت بزرگ انقلاب و دستاورد جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این دوره از انتخابات مردم نشان دادند که علاقه‌مند به تغییر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه بار مسئولیت نمایندگان مردم بسیار سنگین است، اظهار کرد: نمایندگان باید قدردان مردم به جهت فرصت پیش‌آمده باشند و از هر اقدامی در جهت رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نمایندگان و وکلای مردم باید مراقب اعتماد مردم باشند، عنوان کرد: باید از اشتباهات گذشته درس بگیرید و مسیر آینده را به‌خوبی انتخاب کنید.

وی، تبلیغات کم‌خرج برخی از کاندیداهای منتخب در انتخابات مجلس یازدهم را حاوی یک پیام آشکار و واضح دانست و گفت: مردم از تجملات، ولخرجی و اسراف برخی از مسئولان خسته شده‌اند.

امام‌جمعه کرج در خاتمه با تأکید بر لزوم تشکیل مجلسِ جوانِ تراز انقلاب اسلامی، به نمایندگان منتخب توصیه کرد: ابتدا قدردان مردم باشید و تمام تلاش خود را برای حل مشکلاتشان به کار ببندید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha