دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سپاس پرستار

حوزه/ مسئول مرکز فضای مجازی قافله در سمنان گفت: در راستای تکریم پزشکان و پرستاران پویش مردمی «سپاس پرستار» به جهت تلاش کادر درمانی برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در سمنان راه اندازی شد.

هاشم مشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: در راستای تکریم پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی، پویش مردمی «سپاس پرستار» راه اندازی شد.

مسئول مرکز فضای مجازی قافله در سمنان با بیان اینکه این پویش مردمی با همکاری مرکز فضای مجازی قافله سمنان و جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) استان سمنان راه اندازی شده است، تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می شود تا پروفایل های کاربری خودشان را با تصاویر زیبایی از این فرشتگان سفیدپوش به نمایش گذاشته و از هشتگ های «سپاس پرستار»، «پرستاران تشکر»، «پزشکان تشکر»، «اجرتان با خدا»، «عشق یعنی پرستار»، «لباس فرشتگان بر تن»، «سپیدپوشان ایران»، «همنشین درد»، «پرستار فرشته رحمت»، «پزشکان هنرمند» و «قلبهای مهربان» برای مطالب خود استفاده کنند.

وی افزود: هدف از راه اندازی این پویش، تقدیر از جهادگران حوزه بهداشت و درمانی است که این روزها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، صبورانه به طور شبانه روز تلاش و از جان و زندگی خود می گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدیدها کوشش می کنند که البته باید قدردان این سخت کوشی آن‌ها را در این روزها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنده سراپا تقصیر خدا IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    سلام علیکم فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) را تبریک عرض نموده و از مطالب مفید سایت شما سپاسگزاریم همچنین طرح پویش قدردانی از کادر پزشکی و درمانی کشور بسیار خوب است در ایامی که مردم عزیز کشورمان ایران اسلامی از ترس مبتلا شدن دچار هیستیریک شده اند و اقدام به نوشیدن اتانول(متانول ) مینمایند کادر پزشکی در کشور مشغول خدمات رسانیست. یا ا . . . موفق باشید التماس دعا
  • زبیر برخانه IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    درود بر شرف و انسانیت کادر درمانی کرونا در سراسر ایران پهناور خسته نباشید و سرافراز باشید . (هموطن کرد شما از مهاباد)