شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ابراهیم آبادی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم گفت: بسته بندی اقلام بهداشتی که از طرف وزارت بهداشت ارسال شده بود توسط خواهران بسیجی و توزیع و پخش توسط برادران بسیجی درب منازل انجام شد.

مرضیه ابراهیم آبادی در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به شرایط کنونی جامعه و نقش زنان در مدیریت بحران اظهار داشت: خواهران بسیجی ما همیشه وظیفه و تکلیف خود را خدمت رسانی به مردم می دانند حتی بعضی از آنان علیرغم داشتن فرزند کوچک باز در این عرصه‌ها حضور دارند،  اموری همچون پیشگیری از هپاتیت ب و یا واکسن های فلج اطفال همیشه به همت بسیج انجام می شده  و رهبر انقلاب در مورد بسیج فرمودند؛« بسیج یکی از شگفت آورترین پدیده های دوره انقلاب است که از طرف خداوند به حضرت امام خمینی (ره) ملهم (الهام) شد».

وی با بیان اینکه بسته های ارسالی از وزارت بهداشت به همت بسیج بسته بندی و توزیع شد گفت: در این طرح همه پایگاهها و حوزه های بسیج استان اعلام آمادگی کردند زیرا برای بسته بندی و به دلیل حجم بالای کار نیاز بود بسیجیان حضور پیدا می کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم بیان کرد: بسته بندی توسط خواهران بسیجی و توزیع و پخش توسط برادران بسیجی درب منازل انجام شد، با اینکه ترس از حضور در اجتماعات در همه وجود داشت اما بسیجیان ما با رعایت کامل اصول بهداشتی در این کار شرکت کردند و به طور مرتب ضدعفونی دست ها را انجام می دادند و در حین کار ذکر صلوات و قرآن را می خوانند.

ابراهیم آبادی افزود: حدود یک هفته است که این کار شروع شده که از ساعت 8 صبح تا 10 شب ادامه دارد و بحمدالله تا کنون نزدیک به 200 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضد عفونی بسته بندی و به دست مردم رسانده شد و اکنون وارد مرحله سوم این کار شده ایم.

وی با اشاره به انتشار اخبار توسط رسانه های خارجی مبنی بر غیر بهداشتی بودن این بسته ها پاسخ داد: تمام مراحل با دستکش انجام شد و اگر در مرحله ای وجود دستکش مانع انجام کار می شد افراد هر چند دقیقه یکبار دست های خود را با محلول ضدعفونی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha