جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نصرالله شاه آبادی

حوزه/ هر بار که همراه ایشان وارد حرم می شدیم، به محض آن که چشمشان به جمعیت می افتاد، دست به دعا بر می داشتند و در حالیکه چشمانشان پر از اشک می شد این جمله را تکرار می کردند: « اللَّهُمَّ زِد وَ لَا تَنْقُص». برای من همیشه سؤال بود که ...

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا شاه آبادی، فرزند آیت الله نصرالله شاه آبادی به انتشار خاطره ای از مرحوم پدر خود پرداخت که متن این خاطره بدین شرح است:

مرحوم والد، آیت الله آقای حاج شیخ نصرالله شاه آبادی اهتمام ویژه ای به زیارت امام هشتم (علیه السلام) داشتند. سالیانی متمادی هر هفته جهت زیارت امام رضا (علیه السلام) مشرف می شدند و در این اواخر عمر ماهی یکبار را مقید بودند.

هر بار که همراه ایشان وارد حرم می شدیم، به محض آن که چشمشان به جمعیت می افتاد، دست به دعا بر می داشتند و در حالیکه چشمانشان پر از اشک می شد این جمله را تکرار می کردند:

«اللَّهُمَّ زِد وَ لَا تَنْقُص»

برای من همیشه سؤال بود که بحمدلله از قدیم تا کنون این مضجع شریف پناه امّت بوده و حتی در مواقعی مثل جنگ تحمیلی و موشک باران شهرها جمعیت زائر امام هشتم چندین برابر شده بود؛ بنابراین چه وجهی دارد که ایشان همیشه ترس از خلوت شدن حرم امام هشتم دارند!؟

امروز وارد حرم بدون زائر امام رضا (علیه السلام) شدم، جمعیت اندکی که بعمرم چنین ندیده بودم. بی اختیار بغض گلویم را گرفت و اشک از دیدگانم جاری گردید و یاد نگرانی و دعای همیشگی مرحوم والد افتادم که «اللَّهُمَّ زِد وَ لَا تَنْقُص» خدایا زائران حضرت را بیافزا و کم منما.

إن شاء الله با عنایت امام رئوف علی بن موسی الرضا (علیه السلام) شرّ این ویروس منحوس از محبین اهل بیت (علیهم السلام) رفع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha