دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تور «صدای همدلی اسلامی» برای آشنایی غیرمسلمانان با دین در بریتانیا

حوزه/ مرکز اسلامی پیلموث در جنوب انگلستان برگزار کننده تور ملی آشنایی با اسلام است. این تور قرار است تا ۱۵ مارس در سرتاسر بریتانیا برگزار شود.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، مرکز اسلامی پیلموث، شهر بندری در ساحل دوون در جنوب انگلستان، تور ملی آشنایی با اسلام برای مردم و غیرمسلمانان برگزار می کند و ساکننان محلی فرصتی به دست می آورند از نزدیک با دین اسلام و مسلمانان آشنا شوند.

تور «صدای همدلی اسلامی کوتاهیتانگا» در پاسخ به حملات تروریستی در مساجد کرایست چرچ در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ برگزار می شود، حملاتی که در آن یک فرد مسلح استرالیایی با آتش گشودن به روی نمازگزاران، ۵۱ نفر را به خاک و خون کشیده و ده ها تن دیگر را مجروح ساخت.

این تور آشنایی با اسلام در انستیتوی فناوری غربی در ساختمانی در تاراناکی، برگزار شده و نمایشگاه کوچکی با عنوان اسلام چیست از ساعت ۵ تا ۹ بعد از ظهر به همراه سخنرانی هایی از ساعت ۶ تا ۸ بعد از ظهر با هدف فهم بهتر از اسلام در جامعه برگزار خواهند شد.

فهند تسلیم بنیانگذار موسسه توانمندسازی معنوی، تیم چمبرز نماینده سازمان «یک امت» و سریا لونی به نمایندگی از سازمان جان فونتین از سخنرانان این مراسم هستند. این تور قرار است پیش از سالگرد حمله ۱۵ مارس، درسرتاسر بریتانیا برگزار شود.

به علاوه در تاریخ ۱۵ مارس، رویدادی به مناسبت بزرگداشت حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ در مرکز اسلامی نیوپ یلموث از ساعت ۱۲ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha