جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روحانیون جهادی در خدمت بیماران گلستان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از حضور ۳۰ نفر از روحانیون جهادی برای خدمت به بیماران مبتلا به «ویروس کرونا» در بیمارستان گلستان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در مبارزه با شیوع «ویروس کرونا» حسب الامر مقام معظم رهبری باید جهادی عمل کرد، اظهار داشت: جهادگران روحانی و نیروهای مردمی در کارزار رویارویی با کرونا در کنار کادر بیمارستانی، در خدمت مبتلایان به این بیماری خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه همه ما مسلمانیم و مطیع قرآن که می فرماید: «وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا...»، لذا بر خود وظیفه دانستیم مثل دوران دفاع مقدس که روحانیون رزمی، تبلیغی؛ همانند پزشکان مومن و انقلابی در کنار سایر رزمندگان اسلام در خدمت کسانی باشیم که گرفتار این بیماری شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی و جلساتی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ۳۰  نفر از روحانیون جهادی و نیروهای انقلابی، جهت خدمت بیماران مبتلا به «ویروس کرونا» به بیمارستان گلستان شهر کرمانشاه، اعزام شدند.

حجت الاسلام احمدی در پایان اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با علوم پزشکی استان، ۵۰ هیأت عزاداری قرار است در ۵۰ نقطه از شهر کرمانشاه، کار ضد عفونی را انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    اطلاع رسانی شما نسبت به فعالیت های مذکور ضعیف است در عین حال ممنونم