سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کروناویروس

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: کرونا به یک ابزار سیاسی برای تشدید فشارهای دشمنان علیه این نظام تبدیل شده و دشمن می خواهد در لوای این بیماری هم ناامیدی و هم استرس مزمن را به جامعه ایرانی تزریق کند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: بی شک همانگونه که از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی هویداست، ویروس کرونا زاییده آزمایشگاه های ابرقدرت ها برای به زانو در آوردن کشورهای مخالف سیاست های آنان همانند چین، ایران و روسیه است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: متاسفانه این ویروس به گونه ای طراحی شده است که دامن کشورهای جهان سوم را گرفته است و شیوع آن سرعت خاصی و البته هدفمندی دارد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان افزود: از زاویه دیگر اگر بخواهیم به دقت و موشکافانه به این مسئله نگاه کنیم، متوجه می شویم که در لوای این بیماری اتفاقات دیگری در منطقه و جهان در حال روی دادن است که درگیری بین کشورهای ترکیه و سوریه، پیروزی های ارتش یمن و.... نمونه هایی از این امر می باشد که تحت تاثیر بیماری کرونا در حاشیه قرار گرفته اند.

دریایی ادامه داد: با این وجود و نیز تلاش های پژوهشگران ایرانی دیری نخواهد پایید که واکسن این بیماری ویروسی کشف خواهد شد، زیرا ملت ایران در این 4 دهه به خوبی نشان داده است که در مقابل هر سختی و مشکلی پیروز بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سال 98 سال پرتلاطمی برای ملت بود، عنوان کرد: سال 98 یکی از پرفراز و نشیب ترین سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. در این سال ملت ایران انواع توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان را تجربه کردند و در همه این توطئه های دشمنان، با رهبری حکیمانه امام خامنه ای سرافراز بیرون آمدند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان بیان کرد: بی شک ملتی که در طول 4 دهه هر گونه توطئه نظامی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی نتوانست کمرش را خم کند بی گمان در مبارزه با این بیماری نیز موفق خواهد بود و کسی نیز نمی تواند منکر این واقعیت باشد.

دریایی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمنان و به ویژه طراحان و آمران جنگ های بیولوژیک باید بدانند که این بیماری شاید در نگاه اول بار روحی، اقتصادی و... بسیاری برای ملت ایران داشته است، ولی از سوی دیگر باعث همدلی و وفاق بیشتر در مملکت شده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به فعالیت رسانه های برون مرزی دشمنان در بحث کرونا علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد: کرونا، به بازیچه و صدالبته به یک ابزار سیاسی برای تشدید فشارهای دشمنان علیه این نظام تبدیل شده است و دشمن می خواهد در لوای این بیماری هم ناامیدی و هم استرس مزمن را به جامعه ایرانی تزریق کند، لذا همه باید در این باره هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha