پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کروناویروس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در یادداشتی کرونا را اسم رمز دشمن برای حمله به اسلام و نظام اسلامی عنوان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به تحلیل بیماری کرونا و نقش دشمن در این میان پرداخته است.

در طول چند روز گذشته شاهد هجمه سازماندهی شده دشمن علیه اسلام و نظام اسلامی هستیم. استکبار رسانه‌ای درصدد است به زعم باطل خود، با یک دوگانه سازی کاذب نظام اسلامی را از یک سو در مقابل مردم قرار دهد و از دیگر سو حاکمیت را در تصمیم گیری های کلان خود دچار تردید و انفعال کند. به‌ عنوان مثال «محدودسازی تشرف به مشاهد مشرفه» و «توقف موقت نمازهای جمعه» از این قبیل است، چرا که اگر مسئولان امر بدون توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودسازی تشرفات را برنمی‌تافتند، متهم به بی توجهی به مردم و سلامت مردم و بی اعتنایی به حقوق شهروندی می‌شدند. اگر هم محدودیت و توقف را می‌پذیرفتند با شبهه افکنی های مختلف سعی در مخدوش کردن تصمیمات نظام داشتند.

در واقع استکبار با موج سواری بر هر حادثه طبیعی و غیرطبیعی درصدد تشدید فشار حداکثری بر نظام و مردم و تسویه حساب با انقلاب و نظام انقلابی است. اگر روزی «تقلب» اسم رمز آشوب بود و روز دیگر «بنزین»؛ امروز اسم رمز مقابله با مردم و نظام «کرونا» و فضاسازی های جعلی و مصنوعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha