پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انور آدمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سقز گفت: امروز باید به گونه ای رفتار کنیم که اجازه ندهیم این بیماری کشور را به تعطیلی بکشاند، زیرا تعطیل شدن کشور برنامه و خواست دشمنان این انقلاب و ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا انور آدمی امروز در بازدید از مراکز درمانی شهرستان سقز اظهار داشت: متأسفانه شیوع بیماری ویروس کرونا در شهرستان سقز نسبت به دیگر مناطق کردستان نمود بیشتری داشته است.

امام جمعه شهرستان سقز گفت: با این حال خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان و نیز سپاه بیت المقدس کردستان کارهای بسیاری در این شهرستان انجام داده اند که همین امر سبب امید بیشتر مردم در این شهرستان شده است.

این عالم اهل سنت با تشکر از خدمات سپاه بیت المقدس و نیز خدمات دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان صحرایی ۱۴۰ تختخوابی در این شهرستان و نیز ضدعفونی معابر عمومی شهر سقز تأثیر بسیار بالایی در کاهش آلودگی در این منطقه داشته است و امیدواریم که این اقدامات بهداشتی همچنان ادامه داشته باشد.

ماموستا آدمی بیان داشت: از سوی دیگر از مردم سقز درخواست داریم به دلیل شیوع زیاد این بیماری، در این شهرستان به دقت نکات بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند.

امام جمعه شهرستان سقز گفت: امروز باید به گونه ای رفتار کنیم که اجازه ندهیم این بیماری کشور را به تعطیلی بکشاند، زیرا تعطیل شدن کشور برنامه و خواست دشمنان این انقلاب و ملت است.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان سقز به تمام هشدارها و پیام های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا توجه می کنند که این امر می تواند شیوع بیماری در این منطقه را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha