پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمیته امداد

حوزه/ کمیته امداد استان قم به هزار و ۵۲ بیمار صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمک هزینه خرید ملزومات بهداشتی اعطا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه همه باید در پویش ملی مبارزه با کرونا مشارکت کنند گفت: کمیته امداد استان قم نیز با اختصاص چهار میلیارد ریال هزینه خرید کمک هزینه بهداشتی برای بیمارن صعب العلاج و افراد زمین گیر در این پویش شرکت کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر، هزار و ۵۲ بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند گفت: باید به این افراد هم کمک شود تا با تقویت سیستم ایمنی بدنشان و تأمین ملزومات بهداشتی بتوانند شرایط بهتری برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا داشته باشند.
میرشکار افزود: به هر یک از بیماران صعب العلاج تحت حمایت این نهاد مانند افراد سرطانی، دیالیزی، پیوندی، هموفیلی، ام اس و زمین گیر سه میلیون و ۳۶۳ هزار ریال کمک هزینه تغذیه و خرید ملزومات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا پرداخت شد.
مدیر کل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه امسال بدلیل بیماری کرونا، در جمع آوری کمکهای مردمی محدودیت داریم گفت: از مردم عزیز تقاضا می شود با پرداخت های الکترونیکی و صدقه پیامکی این نهاد را در کمک به ایتام و نیازمندان یاری کنند.
وی افزود: مردم نیکوکار و خیران می توانند با ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۸۷۷ یا با شماره گیری کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* توسط تلفن همراه وجوه نقدی خود را به این نهاد بپردازند.
میرشکار با معرفی شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ ادامه داد : این حساب نیز فقط برای تأمین سبد غذایی و معیشت نیازمندان پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha