پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماسک

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز از آغاز توزیع رایگان ماسک و محلول ضدعفونی با مشارکت خیرین این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: با توجه به اقدامات مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر تبریز، تعداد بیش از ۱۰۰۰ بسته ماسک و محلول ضدعفونی به منظور توزیع در سطح شهر تبریز تحویل گروههای جهادی داده شد.

وی  در ادامه با توجه به ظرفیت طلاب در خدمت‌رسانی به مردم، افزود: توزیع این بسته‌ها با مشارکت خیرین مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز  از امروز، در مناطق کم برخوردار تبریز آغاز شده است.

حجت الاسلام بجانی افزود : بسیج طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز با همکاری بسیج طلاب استان، ۱۰ گروه جهادی را سازماندهی کرده اند که از امروز به ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهر خواهند پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در پایان گفت: از پزشکان و پرستاران و مجموعه‌ دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه‌ با این بیماری‌ای که اخیراً در کشور به‌ وجود آمده، تشکر می کنم و طلاب تبریزی آمادگی هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راستای خدمت رسانی به مردم تبریز را دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha