شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و ضدعفونی با تمام توان و به صورت شبانه روزی برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند اما شیوه توزیع آن در جامعه مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در بازدید از مجوعه های تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی شهرک شهید سلیمی آذرشهر با بیان اینکه عزم و اراده تولیدکنندگان مواد ضدعفونی برای شکست ویروس کرونا قابل تقدیر است، گفت: تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و ضدعفونی با تمام توان و به صورت شبانه روزی برای مبارزه با این ویروس تلاش می کنند اما شیوه توزیع آن در جامعه مشخص نیست.

امام جمعه تبریز، کمبود مواد ضدعفونی کننده را غیر قابل توجیه دانست و افزود: دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید وارد عمل شوند تا محصولات تولیدی براحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی، رعایت نکات بهداشتی مطرح شده از سوی وزارت را به مردم متذکر شد و ادامه داد: با رعایت دستورات بهداشتی و امید و توکل به الطاف و عنایات الهی از این بحران عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از آحاد ملت خواست در جهت کاهش استرس و اضطراب به وجود آمده در جامعه با تمسک به درگاه الهی، به فکر هم‌نوعانمان باشند و همدیگر را در دعاهای ماه رجب فراموش نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha