شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ضدعفونی ناوگان اتوبوس‌رانی اهواز توسط روحانیون جهادی

حوزه/ طلابی که در سیل فروردین‌ماه و بعد از آن، با لباس‌های گِلی و بیلی در دست، اقدام به ساخت سیل بلند و ترمیم و بازسازی خانه‌های سیل‌زده می‌کرد، امروز با همان لباس روحانیت اما ماسکی بر صورت، در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این روزها در بحبوحه مبارزه با کرونا در اقصی‌نقاط کشور، شاهد موج زیادی از اعلام‌ آمادگی‌های اقشار مختلف برای مقابله با این ویروس هستیم.

اما یکی از اقشاری که در عمل وارد میدان شده و پا به پای نیروهای شهرداری و یگان‌های مقابله با کرونا، در معرکه حاضر است، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه هستند.

طلابی که در سیل فروردین‌ماه و بعد از آن، با لباس‌های گِلی و بیلی در دست، اقدام به ساخت سیل بلند و ترمیم و بازسازی خانه‌های سیل‌زده می‌کرد، امروز با همان لباس روحانیت، اما ماسکی بر صورت، در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند.

طلاب مدارس علمیه خوزستان، به‌خصوص طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، پیشتاز مقابله با کروناویروس در سطح شهر شده و هر شب با کمک شهرداری اقدام به ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری می‌کنند.

این اقدام در پی اعلام آمادگی طلاب جهادی و درخواست‌ نیاز سازمان اتوبوس‌رانی انجام شده و هم اکنون سه شب است که طلاب و روحانیون جهادی اهواز در ترمینال مرکزی شهر، اقدام به ضد عفونی اتوبوس‌های درون‌شهری می‌کنند.

لازم به ذکر است، طبق اعلام حجت‌الاسلام پشم فروش، رئیس ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان، فعالیت جهادی طلاب و روحانیون در مقابله و مبارزه با کروناویروس تا زمان اعلام نیاز مسئولان مربوطه در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha