جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زرین

حوزه/ حجت الاسلام زرین گلوجه گفت : روزانه ۱۵۰۰ ماسک در مرکز نیکوکاری شهیدان دادی شهرستان سهند تولید و به صورت رایگان توزیع می‌کنیم که این تولید نیز در روزهای آتی به ۳ هزار ماسک افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، مرکز نیکوکاری شهیدان دادی که متعلق به مسجد امام حسین(ع) شهرستان سهند است، روزانه ۱۵۰۰ ماسک تولید و به صورت رایگان توزیع می کند.

حجت الاسلام مجید زرین گلوجه، مسئول مرکز نیکوکاری شهیدان دادی در این باره گفت: در این مرکز نیکوکاری، حدود ۱۰ نفر به طور ثابت فعالیت دارند که ۱۰ نفر دیگر نیز به صورت متغیر، ادامه کار را بر عهده می‌گیرند؛ تنها چند روز است که این کار را آغاز کرده‌ایم و روزانه ۱۵۰۰ ماسک تولید و به صورت رایگان توزیع می‌کنیم که این تولید نیز در روزهای آتی به ۳ هزار ماسک افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: کمبود ماسک در منطقه و حتی محله موجب گشت تا تمام قراردادهای تولیدی خود حتی با وجود ضرر را فسخ کرده و به تولید ماسک روی بیاوریم؛ اکنون که کمبود ماسک نوعی جنبه روانی را ایجاد کرده و مردم نیز وحشت کرده‌اند؛ این ماسک‌ها را می‌توانند مورد استفاده قرار دهند.

مسئول مرکز نیکوکاری شهیدان دادی افزود: اولویت توزیع ماسک برای افراد نیازمند و بیمارستان‌هاست و پخش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ماسک نیز به طور روزانه در شهر جدید سهند انجام خواهد گرفت و تا زمانی که احساس نیاز برای تولید ماسک وجود داشته باشد، ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام زرین معتقد است که مردم نیز باید همراهی کنند و افرادی که کاری از دست آنان برمی‌آید نیز باید قدم‌های مثبتی بردارند؛ اگر بخواهیم این بحران را مدیریت کنیم باید همه دلسوزانه به همشهریان خود کمک کنیم.

وی ادامه داد: طی سنوات گذشته تمام مشکلات همانند جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را تجربه کرده‌ایم، درایت و مقاومت مردم ایران موجب شده است تا سربلند بیرون بیاییم؛ باز هم مردم ایران با دقت خود، این روزها را پشت سر خواهند گذاشت و افرادی که سوءاستفاده کرده‌اند روسیاه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha