پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواهران بسیجی

حوزه/ فرمانده حوزه یک حضرت خدیجه (س) بسیج خواهران قم تصریح کرد: در حال حاضر خواهران بسیجی با فعالیت های جهادی خود در نبرد با کرونا حامی جدی فعالان و جهادگران عرصه بهداشت و سلامت هستند.

اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که به لطف الهی و با عزم و اراده جهادی توانسته ایم در روزهای اخیر بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده به همراه ماسک را در بین خانواده های قمی توزیع کنیم، اظهار داشت: این فعالیت ها با همکاری و مشارکت وزارت بهداشت، مسئولان خدوم دانشگاه علوم پزشکی و نیز مرکز بهداشت استان انجام شده و همچنان روند این فعالیت ها تداوم دارد.

وی افزود: بیش از چهل نفر از خواهران بسیجی تابع حوزه یک حضرت خدیجه (س) قم در این طرح همکاری دارند و همچنین برادران بسیجی حوزه ۱۲ شهید شیرازی اقدام به توزیع این بسته ها می نمایند.

طراوتی همچنین گفت: در حال حاضر نیز در کارگاه خیاطی، لباس های سرهمی معروف به کرونایی ویژه بیمارستان های درگیر با این قضیه در قم دوخته شده و پس از ایزوله شدن و رعایت کامل مسایل بهداشتی، تحویل فعالان عرصه بهداشت و درمان قم به عنوان جهادگران خط مقدم نبرد با کرونا می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله به یاری خدا و عنایات اهل بیت(ع) و در سایه همدلی و همیاری همه مردم و مسئولان بتوانیم به زودی بر این ویروس نحس غلبه پیدا کنیم.

 ۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha