پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مؤمنان مساجد و جوانان هیأتی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، گفت: برنامه عملیات ضدعفونی و گندزدایی ۵۰ نقطه از شهر کرمانشاه به همت جوانان بسیجی و هیأتی در دستور کار داریم.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام جواد(ع)، با اشاره به اینکه برنامه عملیات ضدعفونی و گندزدایی ۵۰ نقطه از شهر کرمانشاه به همت جوانان بسیجی و هیأتی در دستور کار داریم، اظهار داشت: ریشه کنی ویروس کرونا نیاز به همت همگانی، همچون حضور مردمی در دفاع مقدس دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان آیه ۷ سوره مبارکه حشر که می فرماید: «مَا آتَاکُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَ مَا نَهَاکُمْ عَنْهُ فَانتَهُوا» چراغ راهگشا در سختی های زندگی است، گفت: قرآن کریم در خصوص بهداشت در پوشیدن، غذا، سلامت بدن و دیگر امور زندگی آدمی به وضوح سخن گفته و آنها­ را از مطالبات و در اندازه تکالیف شرعی یادآور شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رعایت بهداشت فردی مهمترین راه مبارزه با کرونا است، ادامه داد: با نیم نگاهی به دستورات بهداشتی و پزشکی اسلام که ارتباط مستقیم با روح و روان آدمی دارد، راه علاج خیلی از بیماری ها در مرحله نخست، اعتقاد و توکل به خداوند و نظافت فردی است.

وی تصریح کرد: رعایت بهداشت دستور ۱۴۰۰ سال پیش در مکتب انسان ساز پیامبر(ص) بوده است و علم امروزی به برخی حکمت های آن در خصوص رعایت حلال و حرام آن به نتایجی رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مؤمنان مساجد و جوانان هیأتی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، گفت: برنامه عملیات ضدعفونی و گندزدایی ۵۰ نقطه از شهر کرمانشاه به همت جوانان بسیجی و هیأتی در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در اجتماعات مساجد و هیئات تابع دستورات خواهیم بود، ادامه داد: در عین حالی که حضور در اماکن مذهبی، مشاهد مشرفه و هیئات مذهبی چیزی تقویت روح و روان انسان مسلمان بوده که این حضور در سایه داشتن جسم سالم است، لکن باید تا اطلاع ثانوی از اجتماعات دوری کنیم.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: اهل مسجد و هیأت مذهبی از آنجا که خود را مقید به انجام فرائض دینی و رعایت حلال و حرام الهی می دانند، به همین اندازه هم در رعایت دستورات بهداشتی و پزشکی پایبند بوده و با کمک به هم نوعان و همشهریان از آنچه که موجب ریشه کنی ویروس کذایی کرونا باشد، دریغ نمی کنند.

وی گفت: در ریشه کنی و مبارزه با «ویروس کرونا» باید تابع نظر متخصصان پزشکی باشیم، اظهار داشت: با رعایت بهداشت فردی که مهمترین راه مبارزه با کرونا است و ضد عفونی کردن سطح شهر به همت نیروهای جبهه انقلاب اسلامی و مؤمنان مساجد و جوانان هیأتی به جنگ ریشه کنی این «ویروس منحوس» می رویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: روحیه انقلابی حاکم بر مردم و جوانان بسیجی، خصوصا در حوزه های علمیه موجب شد که همچون حضور در دفاع مقدس، یاری و خدمت رسانی به مردم سیل زده و ...، اینبار نیز به کمک کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها شتافته، تا یک بار دیگر مددکار مبتلایان به کرونا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha