جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیکوکاری

حوزه/ رئیس اداره زکات قزوین گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، جشن نیکوکاری مثل سابق برگزار نخواهد شد و امسال، مردم کمک های خود را از طریق سامانه پرداخت خواهند کرد.

حجت الاسلام باب الله شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: جشن نیکوکاری به دلیل رعایت حال شهروندان و خانواده ها و پیشگیری از بیماری کرونا امسال به صورت الکترونیکی در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ هر سال در این ایام که به آخر سال نزدیک می شویم در مدارس، سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شد ولی به دلیل شرایط کنونی کشور امسال به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

رئیس اداره زکات قزوین تصریح کرد: امیدواریم مردم عزیز استان، نیازمندان را در این شرایط سخت فراموش نکنند و نور امید و شادی را در دل این خانواده ها و لبخند را بر لبان ایتام و کودکان نیازمند زنده نگه دارند.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به اینکه کمک های غیرنقدی دریافتی با لحاظ شرایط بهداشتی ضدعفونی و توزیع می شود، اظهار کرد: از همشهریان گرامی تقاضا داریم کمک ها را به صورت نقدی پرداخت کنند و اگر  کالایی را برای کمک به خانواده های نیازمند در نظر گرفته اند می توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان قزوین و یا مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند.

وی ادامه داد: همشهریان عزیز می توانند جهت کمک به خانواده های نیازمند، کمک نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و یا از طریق شماره کد نیکوکاری #۱*۸۸۷۷*  واریز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha