جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فعالیت های قرآنیان فارس در حوزه سلامت

حوزه/ مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس به تشریح فعالیت فعالان قرآنی اسان در حوزه سلامت پرداخت.

محمدحسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، فعالان قرآنی نیز همانند سایر اقشار جهادگر وارد عرصه کمک به حوزه سلامت شده اند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۶۰ نفر از جهادگران قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان، در سه‌ شیفت به‌ صورت شبانه‌روزی مشغول انجام مونتاژ و بسته بندی ماسک های بهداشتی یکی از شرکت های تولید ماسک واقع در شهرک صنعتی شیراز هستند، افزود: این کار از ۵ روز پیش در مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) آغاز شده است.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در ادامه عنوان کرد:  تاکنون قریب ۴۰ هزار ماسک، بسته‌بندی و تحویل شرکت تولیدی داده شده است تا در اختیار مردم و کادر درمانی قرار گیرد.

وی، کمک به ضد عفونی معابر شهری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت های بسته بندی و مونتاژ ماسک ها، این مؤسسه نیز به کمک شهرداری منطقه ۴ آمده و در ضدعفونی کردن معابر شهری این منطقه کمک می‌کند.

اسلامی افزود: گام نخست در فعالیت های ضدعفونی معابر، مسیرهای چهارراه هوابرد به سمت بلوار بعثت و بلوار باهنر بود. ان‌شاءالله بتوانیم در گام های بعدی نیز مسیرهای بیشتری را ضدعفونی کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه مؤسسات قرآنی نیز نمی توانند مانند سایر اقشار تجمعی داشته باشند به صورت نیروهای پشتیبانی در انجام چنین کارهایی همکاری خواهند کرد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس تهیه و توزیع هزار بسته بهداشتی را یکی دیگر از فعالیت ها دانست و ابراز کرد: بنا داریم با همکاری مؤسسات قرآنی یک طرح اهدای بسته های بهداشتی به ارزش هر بسته 150 هزار تومان شامل شوینده‌های بهداشتی، محلول‌های ضدعفونی، ماسک،‌ دستمال کاغذی و ... را در مناطق حاشیه‌ شهر شیراز ویژه افراد کم‌بضاعت اجرا کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha