چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: قرارگاه «مواسات» به منظور جلوگیری از موازی‌کاری‌ها آغاز به کار کرده است و تاکنون حدود ۲۸ هزار نفر در اقشار مختلف شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در شورای قرآن استان همدان، با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان و تولید برنامه های قرآنی در صدا و سیما، اظهار کرد: در کنار برنامه‌هایی که به صورت ضبط شده در آن ختم قرآن انجام می شود، برنامه های پخش زنده ای هم می توان با رعایت تمامی پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی برگزار کرد.

وی به فعالیت مؤسسات قرآنی و آموزش قرآن به فرزندان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان بهترین زمان برای برجسته کردن فعالیت های کودکان و نوجوانان حافظ قرآن است و در این ماه می‌توان با معرفی آنها اقدام به الگوسازی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: باید فعالیت‌هایی که مؤسسات قرآنی انجام می‌دهند به مردم معرفی شود، چرا که خیلی از مردم اطلاع ندارند که فرزندانشان می‌توانند در طول دو سال حضور در مؤسسات قرآنی، حافظ کل قرآن شوند.

وی خواستار حضور نسل جوان فعال در حوزه قرآنی در تلویزیون شد و گفت: اگر چندین برنامه در تلویزیون با حضور بنده قرار است که پخش شود، بنده درخواست می کنم که تعدادی از آنها را به جوانانی که حافظ قرآن هستند اختصاص داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی از ایثارگری‌ها و خدمات کادر درمانی، تقدیر کرد و اظهار داشت: عده ای از طرف جامعه قرآنی در شروع ماه مبارک رمضان می توانند با حضور در بیمارستان های همدان، از خدمات پزشکان، پرستاران و همه کادر بیمارستان‌ها تقدیر کنند.

وی در پایان با بیان اینکه قرارگاه مواسات به منظور جلوگیری از موازی‌کاری‌ها آغاز به کار کرده است، گفت: در این قرارگاه حدود ۲۸ هزار نفر در اقشار مختلف شناسایی شده‌اند، اما برای آنکه از موازی کاری‌ها در خدمت رسانی‌ها جلوگیری شود، سامانه‌ای در قرارگاه طراحی شده تا هر گونه کمک توسط هر نهادی در آن ثبت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha