جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت  الاسلام علی بهمنی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه گفت: رمز موفقیت کارهای ماندگار از جمله خدمات ارزشمند جهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب که تحول عظیمی را در روستاها و مناطق دوردست کشور بوجود آورد، اعتماد و میدان دادن به نسل جوان بود.

حجت‌الاسلام علی بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه تاخت و تاز ویروس منحوس، میدان نبردی برای نسل جوان شد، اظهار داشت: چه کسی باور می کرد بعد از دفاع مقدس فرصتی پیش بیاید که بشود، فرهنگ جهاد و شهادت و رشادت دانش آموزان بسیجی را به درستی به جوانان و نوجوانان فهماند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه در ادامه افزود: تلاش بی وفقه و خالصانه گروه‌های جهادی و مردمی در بحران کرونا برای کمک به مدافعان سلامت، خاطره درخشان خط‌شکنان دوران دفاع مقدس را در اذهان مردم زنده کرد.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی و حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله سرپل ذهاب، سیل اسفند پلدختر، گلستان و خوزستان، فرصت مناسبی بود که بار دیگر مسئولان به این نکته برسند که با میدان دادن به نسل جوان، می شود بر سختی‌ها غلبه کرد.

حجت‌الاسلام بهمنی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت کارهای ماندگار از جمله خدمات ارزشمند جهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب که تحول عظیمی را در روستاها و مناطق دوردست کشور بوجود آورد، اعتماد و میدان دادن به نسل جوان بود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با بیان اینکه در بحران کرونا فرهنگ جهادی خود را به جهانیان نشان داد، ادامه داد: حضور گروه های جهادی از تمام سنین در جبهه انقلاب، برغم شیطنت رسانه ای و نشخوار برخی غربزدگان داخلی مبنی بر فاصله بین نسلها در بحران کرونا، فرضیه غلط دشمنان را باطل کرد.  

حجت‌الاسلام بهمنی اظهار داشت: اعتماد حضرت امام(ره) به ایمان و توانمندی نسل جوان آن هم در دفاع مقدس بدون برابری ادوات و تجهیزات در مقابل ماشین جنگی صدام، برگ های زرینی از تاریخ را در مقابل هجوم و تجاوز دشمنان رقم زد، که باورنکردنی است.

وی در پایان گفت: وجود روحیه انقلابی در حوزه های علمیه در طول بیش از 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، توانست، گروه های تبلیغی جهادی را چه در دفاع مقدس و حوادث و بلایای طبیعی و چه در بحران کرونا، به صورت تمار عیار پای کار بیاورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha