دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / فعالیت های جهادی بانوان طلبه میانه
بانوان طلبه

حوزه/ در ادامه فعالیت های نمایندگی خراسان در مبارزه با ویروس کرونا، خواهران طلبه این نمایندگی با تولید شیلدهای بیمارستانی، در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان ها برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در ادامه فعالیت های نمایندگی خراسان در مبارزه با ویروس کرونا، خواهران طلبه این نمایندگی با تولید شیلدهای بیمارستانی، در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان ها برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

خواهران این گروه جهادی چهل نفره از ملیت‌های افغانستان، پاکستان، هندوستان، آذربایجان و ترکیه تاکنون هزار شیلد تولید و برای توزیع در بیمارستان‌ها تحویل مراکز درمانی مشهد شده است.

این دومین گروه سازندگی از طلاب جامعه المصطفی خراسان به شمار می‌رود که در تولید تجهیزات بیمارستانی اقدامات خود را آغاز نموده است و پیش از این، گروه سازندگی برادران طلبه با تولید ۲ هزار شیلد و پاپوش بیمارستانی فعالیت خود را آغاز کرده بود.

اقدامات این گروه ها با عنوان پویش ابناء المصطفی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا با تولید و بسته بندی مواد ضدعفونی و ماسک ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha